14.10

Fredag Lördag Söndag


Jag lever!  Förlåt för kass uppdatering. Har inte riktigt varit på humör för att blogga. Var väldigt förkyld i fredags,
 men gick till skolan ändå. Jag skulle ju vara med Olivia på eftermiddagen ♥ Sedan när jag kom hem var jag helt slut så jag somnade på soffan. Igår var jag och mamma i Malmö så det blev en heldag där.  Skulle egentligen tränat med mamma idag men kan inte nu när jag är förkyld. Så det får bli en hemmadag idag med städning.  Sedan senare idag ska jag och mamma iväg på middag. Man får väl gå uit i det fina vädret så hör vi senare,Ha det bra!

- Tänkte att jag lägger upp inläggen för de tidigare dagarna nu.
Lite sent, men bättre sent än aldrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0