eyy! yes, you? read this!

Heeyy! Sitter här i soffan och slötittar på ''Pirates of the Caribbean'' Vad tittar ni själva på denna, humm, fredagskväll?
Jag har inte hittat på så mycket idag. Även om det var fint väder så var det skönt att ta det lugnt där hemma.
Var i alla fall tvungen att ge mig ut ett slag för att gå på gudstjänst. Konfaläser ju och därför behöver man gå på två gudstjänster under påsken. När det var klart gick jag hem till farmor & farfar en stund och snackade lite. Sedan hem igen & iväg till mamma. Har nu under kvällen tittat på Talang & sedan The covenant. Filmen kanske är lite annorlunda, men den är faktiskt ganska bra! Den gick inte på tv, men man kan se hela filmen på youtube.
Ikväll hade jag tänkt att ändra lite på mina vanor. Ska istället lägga mig lite tidigare så att jag inte sover bort hela dagen imorgon. Mamma och jag ska hitta på någonting & efter det blir det påskfirande hos mormor.
Kram & Glad Påsk  ♥

(Sommarbild)
( Jag i mitten och mina två kompisar ♥ )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0