I'am Back!

Usch, de senaste dagarna har jag inte varit bra på att blogga! Men, nu bloggar jag ju :)
Allt är bra med mig, hoppas detsamma med er också!
Det får bli ett snabbt inlägg nu. Jag måste upp redan 07.30 imorgon, Usch igen!
Jag och pappa ska iväg på en sak så jag bloggar efteråt.
Idag har jag inte gjort så mycket precis. Försökte att börja fixa till mig, men det gick ju inte så bra;s
Slutade att jag kom härifrån 16.00, skulle då hem till mamma och hämta lite saker. Efter det blev det en sväng till farmor & farfar. Gick sedan för att köpa lite ''lördagsgodis'' , hade tänkt köpa B & J också, men såklart saknade man 6 kr och 50 öre! Störigt!
Men måste gå nu! Bloggar mer imorgon, puss ♥

Yrsa, om du läser detta, Nöjd nu?


Kommentarer
Postat av: yrsa

hahaha jaaa:DDD

2010-04-18 @ 09:32:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0