It's raining cats and dogs ! :)

HejjHejj, Denna regniga söndagförmiddag! Hoppas ni hade en jättebra påskafton med god mat, påskägg och massor med godis. Jag var hos mormor och åt påskbord. Efter det fick jag ett jättefint halsband och mormor och sedan fick vi leta efter påskäggen. Sedan lite senare avslutade vi med att spela kort. 

 Jag ska alldeles strax gå och fixa till mig. Mamma,Jag och mormor ska ut till släkten och äta middag/lunch där.
Efter det måste jag nog tyvärr plugga..
Men imorgon blir det roligt. Först måste jag gå i kyrkan, sedan ska jag och mamma ut och titta på hund.
Vi ska titta på rasen Coton de tulear, någon som har den?
Så vi får se vad vi tycker.

Jag lägger upp bilder sen från gårdagen! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0