MalmöÖö

Detta inlägg är ifrån i lördags !



Idag var jag och mamma i malmö.

Hehe, skulle egentligen ha åkt tidigt så att vi hade gott om tid på oss.

Slutade istället med att vi fick lite tidsbrist.
Vi skulle då till malmö för att handla konfirmationskofta & skor.
Tror ni att vi hittade det?
Nej, såklart inte.
Slutade med att vi kom därifrån med helt andra saker.
( Bland annat lite kläder som jag visar imorgon)
Vi gick i alla fall där och tittade lite affärer och hade det mysigt.
Man kan säga att det var lite kaos inne på Zara.
När jag stod i provhyttan blev jag plötsligt akut törstig.
Vet inte vad som händer, men det är så när jag blir förkyld.
Ville då bara ut, så skyndade mig allt vad jag kunde.
När mamma sedan på väg till kassorna började titta på mer kläder sa jag i princip bara:
- Mamma, jag vill ut, annars skriker jag!
Haha, sådan är jag.
Vi åt sedan en jättegod lunch på en Italiensk resturang.
Jag var så törstig så jag drack, tjaa. humm.. 8 dl cola?
He-He-He..
Inte likt mig!
När sedan affärerna stängde åkte vi ut till Ikea.
Jag hade sms:at nummerupplysningen och frågat var ikea låg.
Slutade med att vi kom till en gata där det var massa gamla bilar, typ 60-tals träff?
Då hade ju såklart nummerupplysningen gett oss den gamla adressen.
Säger inte ni att ni ska svara på allt?
Aja, vi kom fram till ikea och fick köpt det vi skulle.
Sedan åkte vi hem och hade en mysig lördagskväll ♥

                                                     ( Hade lite tråkigt i bilen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0