Påskafton !

Tjjenare! Ska snart gå och byta om för att gå ner till mormor. Som jag igår så blir det påskfirande där med moster,mormor,mamma och kanske någon mer. Så nu tänkte jag blogga lite snabbt så att ni har att läsa om.
Idag så blev det en mysig dag med mamma. Vi ( Hon) tyckte att vi skulle gå till alla affärer som vi inte brukade gå i och det slutade med att vi gick in i tråkbutiker. Även om det inte blev köpt något för min egen del så var det ändå roligt! Vi åt sedan lunch på Ebbas fik. För er som inte vet så är det ett fik med gammal inredning och massa häftiga saker. Har ni inte varit där, borde ni verkligen gå dit!
Nu måste jag springa. Kommer att blogga mer ikväll när jag får tid. Ha en super mysig kväll ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0