The olives

Detta inlägget är ifrån i fredags!
Var med bästa Olivia idag.
Väntade på henne efter skolan eftersom hon hade matteprov.
Ja, eller hur är jag snäll :)?
Efter det gick vi snabbt hem till Olivia för att hämta lite saker och sedan ner på stan.
Olivia skulle titta på jackor och jag på konfirmationspresenter.
Alla som tackat ja, har ju frågat vad jag önskat mig, men jag har inte riktigt kunnat ge svar.
Gick in i alla möjliga butiker på jakt efter lite inspiration, men hittade inget speciellt.
Det ända jag hittade var en klocka som jag önskar mig av pappa.
Klocka = Olala! ♥
( Internt skämt mellan mig och Olivia.. haha! )´
Den är vit och så har den massa små stenar.
Hjälpte sedan Olivia att hitta en jacka, vet inte om det gick så bra. Olivia kunde inte riktigt bestämma sig, så vi får väl se!
Vi hann även med en mysig fika på Ebbas ♥
Tack för idag ♥

( Hemma hos Olivia )

( Som ni ser är vi väldigt seriösa )

( Den bästa bilden!)
(Olivia ramlade med cykeln men det vara bara det att den ramlade 30 sek innan Olivia)
 (Så hon låg där med benen upp i vädret :):)



 


Kommentarer
Postat av: olivia

ha-ha-ha olivia :D det gjorde faktiskt ont att ramla, så jag får väl börja ha cykelhjälm från och med nu! ;) tack så jättemycket för allt olivis, vi är verkligen som ett gift par, och jag gillar det! :D <3

2010-04-26 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0