16.48

Hallåj! Det är första April idag, Scary! Har inte blivit lurad än, men pappa har varnat mig flera gånger. Så vi får väl se om det blir något, eller så hinner jag före? haha. Är det någon annan som har haft oturen att bli lurad idag så berätta gärna. Har ni också något aprilskämt som ni har kört med som har blivit jätteroligt så berätta gärna det också. Jag är nyfiken!
Kan ju också passa på att berätta lite som har hänt idag. Steg upp vid 11 som vanligt, fixade till mig och åkte sedan hem till mamma för att hämta lite saker. Efter det åkte vi till Spa:et och fick våran ''kur''. Först skrubbades man med peeling, sen kurbad med svart lermask och efter det massage. Riktigt skönt ! Så nu känner man sig väldigt..väldigt.. ren? Hehe, och dåsig. Det är ju inte så roligt väder nu så jag isolerar nog mig här hemma resten av dagen. Har allt jag behöver, tidningar, ny bok, påskägg, ja allt som man behöver? :)
Var ju även snabbt nere på stan innan idag. Köpte då boken och lämnade över en lite påskpresentsom tack för praoen.


( Dagen är räddad :)

( Konfirmationsinbjudan, som jag lovade att visa. )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0