23.36

Tja,Tja! Sitter här och lyssnar på ''Love Songs''. Gav mamma den skivan i alla hjärtans dag present & låtarna är faktiskt väldigt mysiga att lyssna till. Förresten, har ni haft det bra ikväll?
Jag var ju som sagt hos några släktingar och åt en jättegod middag! Även om det bara var vuxna där och jag inte pratade så mycket, så var det ganska roligt ändå. Det berättades massa gamla/roliga historier som resulterade i mycket skratt! Nu sitter jag här hemma och ska gå och lägga mig. Ska ju upp klockan .. tidigt? imorgon för att vara på högmässan kl.11. Efter det åker nog jag och mamma ut för att titta på hunden. Jag har ju nu länge velat ha en liten maltipoo valp. De är så söta! Men av någon anledning så har jag bara hittat uppfödare i Kanada & Amerika. Då frågade jag mamma om vi kunde köpa därifrån. Men då ska de sitta i karantän i ett halvår. Åhh!
Så nu är den ända lösningen att vi flyttar dit. Aja, vi får ser hur det blir imorgon. Jag hinner inte lägga upp bilderna från igår nu, utan det får bli imorgon !  Sweet Dreams ♥


( Snutte!! )
Någon som vet uppfödare i Sverige/ Danmark/Norge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0