A friendship that can end, never really began ♥

Förlåt för kass uppdatering. Mår inte riktigt bra och har bara sovit max 4 timmar i natt.
Det började i förrgår med att jag började få lite ont i mitt ena öra. När jag sedan vaknade igår morse hade det blivit värre och jag hade då ont i båda öronen. När jag då vaknade vid sex imorse, så gick det inte att sova längre. Det gjorde så ont och så kunde jag ju inte luta mig mot något eller lägga mig ner på kudden, så istället fick jag ligga som en stel pinne i sängen. Jag har i alla fall jätteont och är halvt döv på ena örat. När mamma sedan kommer hemom någon timme, så åker vi upp till sjukhuset.
Aja, nog om detta.
Hade en jättetrevlig dag igår tillsammans med mamma. Vi gick ner till festivalen och var nere där vid tre.
Vi åt då Libanesisk mat och gick därefter till tivolit för att spela på chokladhjul osv.
Förra året så vann jag ett sådant stort Marabou OCH jag ville verkligen vinna ett till. Men det var inte min dag och vi kom hem utan vinster. Vi promenerade också runt i stan. Ut till Stadsparken och tillbaka till Sundstorget.
När klockan blev halv nio och mamma fått spela lite golf gick vi och åt kvällsmat.
Det blev väldigt spicy thai food för mig, gott men starkt.
Så fort vi sedan kom hem slängde vi oss på soffan och tittade lite på tv.
Jag somnade väl inte förrän kvart över två och vaknade sedan 1 ½ timme senare på grund av mina jäkla öron.
Vi hörs senare,
Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0