Happy Birthday Daddy ♥


- Kanske inte den bästa bilden, men den får duga!
Han passar mycket bättre i sina Ray-Ban.


Tänkte bara passa på att slänga in ett Grattis medan det fortfarande är torsdag.
Som sagt så är det ingen vanlig dag för det är pappas födelsedag!
Dagen firades med middag & fotboll.
Vi började hos pappa vid halv fem. Jag firade då med läsk och chips och pappa öppnade sina presenter.
Vid halv sex sen drog vi oss bort mot restaurangen där vi åt en god och svettig middag.
För ett tag så trodde jag att jag skulle flippa ut. Tusen människor i lokalen, ingen ventilation och så HETT.
Kände mig som någon jäkla ångpanna där bara temperaturen steg och steg.
Vid sju sedan var vi på HIF-matchen. Även om det inte var en av de bästa matcherna, så var det ändå väldigt trevligt. Det blev ju bara och bara lika, men det kändes absolut som en vinst. HIF lyckades i princip vända en hel match med en spelare mindre. WoWoWoW ! :)
Nu tänkte jag sova. Vid 10 imorgon bitti åker vi iväg för att hämta Dolly. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0