Everyone makes mistakes, the trick is to make mistakes when nobody is looking♥


- Bild från Bakken

Jag orkar inte blogga nu, MEN jag måste, JAG måste!
ja, man måste peppa sig själv lite.
te gjort allt mycket idag eftersom mitt humör inte varit på topp.
Vi började ju på sjukhuset tidigare idag och fick vänta där 1½ timme innan fick vi träffa en läkare.
När han väl kom in då gick allting så snabbt, så att man knappt hann blinka.
Jag lovar att han var där två minuter innan han stack.
På dessa två minuterna ställde han massa frågor, antecknade, undersökte osv.
Han konstaterade i alla fall att det bara en irritation på trumhinnorna, att jag skulle gå hem, ta en alvedon och sedan kanske gå till husläkaren imorgon.
Ok . . .?
Allt gick bara så snabbt och jag hann inte visa mitt ena dumbo-öra, som hade svullnat upp lite.

doktorn körde jag och mamma iväg och köpte glass i Sofieroskiosken. Sedan åkte vi och köpte galler till våra dörrar som vi behöver till lilla Tingeling OCH kanske hunden?
Nu orkar jag inte skriva mer,
Vi hörs så fort jag orkar!

Gamla bilder får det bli tills jag har lust att ladda upp nya ♥

Jag orkar inte


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, herregud! ignorera till min heta dubbelhaka!;O<33

2010-08-02 @ 15:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0