A dream is a wish your heart makes ♥


Jag vet. Kanske lite annorlunda '' Dagen Outfit '' bild, men det får duga!

Blus - Nolita
Byxor - Nolita
Halsband - OXXO
Vita Converse - kanske, Trampolin?

Idag så har jag och mamma varit ute och fixat massa saker.
Hehe, varit på soptippen och kastat lite saker. Blä!
humm, tittat på utomhusjacuzzi och lämnat in min cykel för lagning.
Den hade från början ett stort problem. Det började för ett tag sedan att cykeln '' hackade '' så att jag flög lite framåt. När jag sedan var på väg till festivalen skulle jag bromsa och då hackade den till ordentligt och jag bestämde att jag inte kunde cykla på den mer. Det visade i all fall vara en grej på cykeln som hade gått av och han sa att det var tur att jag klarade mig så bra som jag gjorde när jag cyklade på den:o
Kanske ska ha ny cykel nu istället.. vi får se!

På eftermiddagen sedan åkte vi ner till stan, åt lunch och fixade lite till.
Hämtade min blixt till systemkameran, faktiskt!
När jag sedan kom hem och skulle prova kameran med blixt, så funkade ju såklart inte kameran och nu får vi lämna in den.
Det blev också en sväng inom Circus och Zebra. Jag kom på att det skulle vara roligt att ha ett par, ett par byxor utan hål i. Hittade ett par jeans på Zebra och en '' typ '' kofta som jag la undan och ska hämta imorgon.

Nu ska jag hjälpa mamma att sätta ihop något. Jippie ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0