5 Augusti ♥


- Inte helt ny bild, men den får duga!


Inte precis så bra uppdatering kanske..
Jag har helt enkelt inte mått så himla bra.
Igår morse när jag vaknade upp kändes äntligen öronen lite bättre OCH jag bara YES!
När jag sedan skulle svälja så var det en helt annan femma.
Usch, att ha ont i halsen är inte det roligaste.

Vid klockan tio var jag hos frisören. Hon klippte ungefär 1 dm och satte i lite ljusa slingor uppe vid hårbotten.
Ja, då nu är jag mycket kortare hår OCH mycket tjockare!
Sedan fick vi rusa ner för stan där vi skulle möta upp pappa för en lunch.
Vi satt på Hakets uteservering och åt pasta.

Jag och mamma gick sedan en liten tur på stan. Jag skulle som sagt hitta en present till pappa och till slut fick jag en jättebra idé om en sak och köpte den. Vi fixade även några ärrenden innan vi åkte hem för att byta om till teatern på kvällen. Det blev en snabbis hemma och lite senare satt vi nere på Pub Ro och åt middag. (Jag, mamma, mormor & Malin).
Haha, där innan teatern skulle börja fick vi lite tidsbrist.
Malin hade med sin rullstol och den skulle ju in i bilen på något sätt.
Mormor, jag och mamma .. eller mest mormor och mamma kämpade långt tid med att fälla ihop stolen.
Mamma tyckte vi skulle köra med den hängandes ut från bilen, Mormor var sur på sig själv för att hon inte fråga
hur man fällde ihop stolen, Malin surade och bara. ''Äh, jag skiter i detta!!'' Typisk replik från henne då det händer något.  Vi kom i alla fall iväg tio minuter innan pjäsen skulle börja och när vi då kom dit, så satt alla och fikade i gräset. Mormor hade ju då såklart sätt fel på biljetten. Det var inte 19:00, det var 19:30....! :)

Jag tyckte dock inte att teatern var alls bra. Den var seg, tråkig och inte några roliga skämt.
När jag då kom hem var jag inte så pigg precis. Snuvig, febrig och frusen.
Mår faktiskt bättre idag, så det är ju bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0