Cause your love is my love ♥


- I onsdags medan jag väntade på slingorna tog jag lite ego-pics .


Nej, tyvärr så blev det ingen hund idag..
När vi var på väg imorse och kommit gammal favorit: Peter Pan.
Jag kom ihåg då för 7 år sedan då den hade premiär och jag fick se de för första gången.
Det var en av mína absoluta favorit filmer och ja, jag hade en liten '' crush '' i Jeremy Sumpter.
Jag satt nästan och skrek lite var´je gång jag såg den. Ungefär som du Olivia (min kompis) gör nu för tiden när du ser Taylor Lautner.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Klara & Linn kom på besök. Även om ni inte fick se Dolly så var det jättekul att ni kom.

Imorgon ska vi däremot hämta lilla hunden. Uppfödaren ska på bröllop imorgon, så vi är tvungna att åka extra tidigt. Halv 8 åker vi härifrån, så det innebär tidig sänggång och uppgång.

Puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: linnea'

haha, kommer ihår när vi vart kära i peter pan, höhö(a)

2010-08-13 @ 12:05:49
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0