All we need is love ♥

Det blev lite ändrade planer idag. Vi åkte ju iväg för att titta på den lilla valpen, men det blev ingen hund. Mamma tyckte inte om hunden, medan jag tyckte den var jättesöt. Så istället för att hämta hunden så åkte vi först och fikade i Smålandsstenar(?)på ett café där. Sedan kom min smarta mormor på att vi inte var sålångt ifrån Ullared. Vi tog då en tur till Gekås och handlade lite där. Just när vi var där så var det filminspelning. Stötte faktiskt på filmteamet och blev kanske filmad. Jag kan ju tänka mig hur jag ser ut där. Jag letade efter
'' tonårskläderna '' men hade fastnat vid barnkläderna. Så där stod jag lite virrig och tittade höger,vänster, upp i taket m m.
Ja, vi var ju där dagen då jag slutade skolan då vi var på väg upp till Norge och nu när vi var där idag, så hade de ju såklart möblerat om allting i princip. Hyllorna hade flyttats till andra vinklar. När jag skulle titta på DVD:s så kom jag till elektriska apparater och när jag skulle titta på andra skivor så kom jag till solglasögon avdelningen. Tuff dag, eller hur?
Vi kom i alla fall därifrån med någon kasse och några slantar fattigare.
Efter Ullared så ringde vi till min nästkusin och hans pappa (mammas kusin) som bor ganska nära Ullared. Vi bjöd in oss själva och  så fikade vi där också. Hade riktigt trevligt. När jag sedan kom in i bilen hade min panodil slutat verka och jag var helt '' off ''. Somnade en stund och vaknade sedan av att jag inte mådde så bra. Lite yr, ont i öronen.. eh, ja förkyld?
När jag då kom hem slängde jag mig rätt ner på soffan. Hade visst feber igen och var ganska trött.
Ska inte tjata om detta, men skulle inget annat hellre än att bli frisk nu. Få tillbaka sin energi och vara med vänner och så. Jag skulle också gärna vilja ha tillbaka min röst. Mamma sger att det låter som om jag pratar inne i en en låda och det känns även så. Under dagen så har min toner gått väldigt mycket upp och ner.. om ni förstår?
Hoppas det är bättre imorgon. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0