00.03

HejjHeej !
Det blir ett seeent inlägg ikväll. Anledningen till detta är att jag har haft fullt upp ikväll.
Vid halv två kom Olivia och Klara hit. Vi cyklade iväg, köpte glass och godis och satte oss i parken och åt.
En liten stund senare cyklade vi hem, svalkade oss i vattensprindaren (haha) och solade sedan på studsmattan.

Sedan ikväll så har Natascha, hennes pappa och farmor och min mormor varit på middag. Vi åt jättegott, snackade och hade det trevligt.

Det var väl att för idag. Jag har precis tittat på Pretty little Liars och tänkte nu gå och lägga mig.
En av de bästa sakerna idag är väl att tv:n funkar igen. Alltså alla kanalerna. Det har bara varit 1,2 och 4:an som funkat och fler kanaler har vi inte haft på mer än en månad tror jag. Nu kan jag äntligen se annat än Debatt och nyheter!

Sov sött ♥



Fina blusen Olivia fick av mig.

- Piggelin
Hehe, kommer bara att tänka på det !
hahah.

Skönaste bilden på Klara och mig.
- Fråga mig inte vad vi gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0