Båstad ♥

Hallå, Hallå, denna tisdagsförmiddag.
Jag går här hemma och packar nu inför Båstad. Jag vet inte riktigt när vi ska åka..
Hehe, vi skjuter upp tiden hela tiden. Typiskt för mamma och mig när vi ska packa inför en kort resa.
Eftersom vi båda har väldigt mycket kläder kan vi aldrig några ''få'' plagg utan det slutar med kläder för minst 1 vecka.

I båstad så kommer vi att fira Olivias födelsedag ikväll med en middag någonstans. Jag och mamma ska också gå och se Sunny Stand up på onsdagkväll. Annars så ska mamma på tant-lunch för sådana som bott i utlandet. Jag får väl gå på stan eler något. Kanske så kommer min nästkusin också ner och hennes pappa, så det blir roligt isåfall.

Ha det bäst!
Bloggar när jag får tid.
Puss & Kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0