fashion ♥

Tamara Jacket SEK 2599, Acne - NELLY.COM Salvage Bandit Shorts SEK 695, One Teaspoon - NELLY.COM
Nell SEK 649, Friis & Company - NELLY.COM Dooku Necklace SEK 249, Friis & Company - NELLY.COM
Jag är kär... I denna outfiten.
Satt och bläddrade på Nelly och hittade dessa sakerna.
Den lilla jackan är jättefin ovanpå ett vitt linne med någon detalj.
Stoppar man sedan ner linnet i shortsen... ♥♥♥!
OCH skorna..
OCH halsbandet om man styla lite mer.
...
Jag har ju inte shoppat på jättelänge nu. Jag klarar mig inte så länge till.
Hör du det mamma?!
Aja, jag får väl ta på mig de stora hundögonen.

PS. Bilderna från Thassos kommer imorgon. Jag har faktiskt inte tid nu. Jag ska se på Vampire Diaries♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0