Happy Birthday My Friends !

Det är en riktig födelsedagsdag idag. Två av mina favorit personer fyller år. Min kompis Olivia och min moster Malin. Stort Grattis till båda!
En liten extra hälsning kommer till dig, Olivia lite senare ikväll.

På förmiddagen idag så gjorde jag inte så mycket. Jag packade upp min väska och bara gick runt och gjorde ingenting. Lite senare på dagen gick jag och mamma ner för att köpa present till Olivia och Malin.
Till Olivia blev det .... Hemligt .... Ni får veta det imorgon, om ni vill.
Till Malin däremot så blev det en klänning med matchande halsband. Hon blev nog glad för det tror jag.
Min moster är utvecklingsstörd och var så himla glad att hon skulle ha gäster.
Hehe, hon kan vara väldigt roligt ibland.
T ex när telefonen ringde så sjöng dem för henne och när de var klara frågade hon vem av hennes assistenter personen i luren ville prata med. Så gulligt!
Vi var i alla fall där på ett litet födelsedagskalas och det var jättetrevligt!
Nu sitter jag här hemma och har tittat på Lotta på Liseberg. Det var ytterst viktigt att jag tittade just ikväll enligt mamma för att Måns Zelmerlöw skulle sjunga. Aja, ni får ha det bäst! Puss♥

Malin

Olivia


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ååååh Olivia så jävla niiiice!!!!!!!! Saknar dig! Vi ses imorgon , någon måste ju göra Båstad ösäkert ;) hahha pusspuss på TL My future husband!!!!!!<3333333 love you !!!<3333333

2010-07-19 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0