I ♥ YOU



Hej, bloggen.
Kom hem från Båstad igår, men kunde inte blogga då.
Mamma råkade ta sönder det mobila bredbandet, så vi fick fixa nytt idag.
Men, nu funkar ju det!
Hade verkligen det jättebra i Båstad. På onsdagen så var jag ju med Olivia och så badade vi i poolen på hotellet. När Olivia sedan åkt hem träffade jag min nästkusin och hans pappa. Toppen!
På kvällen sedan var vi på sunny stand up. Riktigt bra var det faktiskt. Även fast man kanske inte skrattade exakt hela tiden, så var det många bra skämt. Jag är sådan stolt nu för att jag har allas autograf + att jag fick världens leende utav Soran.
På torsdagen sedan så tog vi det lugnt hem. Vi gick och shoppade lite och sedan på vägen hem så åkte vi till massa gårdsbutiker och handlade frukt och grönsaker.
Ah, det är så mysigt. Man bara lämnar pengar i en burk och sedan får man ta vad man vill, Hehe.
Nu är jag hemma och ska iväg och titta på hund imorgon. På kvällen sedan blir det middag hos mormor.
Jag bloggar mer imorgon och visar också då kläderna från Båstad.

PS. Bry er inte om den svarta pricken :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0