Shopping ♥

ngGodmorgon eller vad man säger vid den här tiden..
Fastnade vid tv:n igår, så kläderna kommer nu.
Annars så gjorde jag inget speciellt igår förutom att jag la en ansiktsmask, gjorde hårinpackning och bastade i bastun.
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra. Mamma vill ha med mig till stranden, men det vill inte jag!
Vi får se.
Kram ♥

Halsband från OXXO


Skor från Polo Ralph Lauren

T- shirt från Lauren Moshi


Club kavaj från Ralph Lauren
- Delas med mamma


Hittar inte märket nu.
De är i alla fall handsydda och kommer från Italien.
De finns bara på 4 ställen i Sverige!
Lucky me!
Älskar dem!

Inte så fina bilder, men det får duga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0