To think too long about doing a thing often becomes its undoing ♥

Godmorgon.. halv ett!?
Okej då.. förmiddag då.
Det ha rinte hänt så mycket sen igår kväll.
Jag vet inte rikitigt vad jag ska göra under dagen idag.
Skall jag sitta hemma? - Inte så kul!
Hitta någon att vara med? - Bättre idé
Eller..
Följa med mamma ut på golfbanan OCH inte spela golf? - jättetråkigt!
Ah, jag vet inte.
Ikväll så ska jag nog ner på festivalen och titta runt lite där.
Aja, vi hörs när jag har något vettigt att berätta.
Ha det bäst! ♥
To think too long about doing a thing often becomes its undoing
Slänger upp en videon som jag såg för några månader sedan.
De är faktiskt ganska duktiga om man tänker på att de gör allt ljud själva.
MEN hur kommer man på detta?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0