Can you keep a secret?


Heeeeeej, bloggen.
Det var ett tag sedan!

Hade en jääterolig dag tillsammans med Olivia igår.
Gick först hem till mamma för att säga '' Hej '' (eftersom vi inte setts på drygt 2 veckor) och gav hennes presenter. Tog sedan bussen till Laröd för att möta upp Olivia där. Hon var i Laröd för hon sitter barvakt där.
Alltså, måste bara få berätta om den otroligt otrevliga ragatan.

Jag åker inte så ofta buss, så jag kommer på glad och trevlig.
Ett barn inom stan, säger jag då.
Tanten skriker typ till mig med världens otrevligaste röst:
Vadå, är du barn?!!!!
Vilket år är du född!??
- Jag bara: 95.
Tanten: Har du legg på det!?!?!?!!
Jag: Nej..
Tanten: Men se till och skaffa det då!

.... Jag räcker sedan fram en hundring för att betala.
Tanten: Har du inte en enkrona?!!!
(fortfarande jättesur)
Jag: Nej, tyvärr.
Tanten: Nästa gång ska du ha det!!!
Jag bara okej och så gick jag och satte mig.

När jag sedan steg av vid busshållplatsen och hon skulle köra iväg, så gav hon mig massa sura gester inne i bussen.

En sak är saker. Åker aldrig mer den bussen igen själv vid den tiden!
Jag gjorde ju ingenting?

I alla fall så fyllde ett av barnen år, som Olivia då satt barnvakt åt.
Så det blev en tur till pizzerian, lite godis, glass och tårta, hehe.
När Olivia slutat tog vi bussen hem till henne.
Tittade på flera avsnitt av '' Pretty little Liars ''.
Riktigt bra serie som man kan se på TvDuck.com.
Allt handlar om en kompisgrupp på 5 personer.
En kväll försvinner den populäraste av dem och det finns inga spår efter henne.
Det märkliga är bara att tjejerna fortfarande får meddelanden ifrån henne, såsom sms, brev, mejl osv.
Hon skriver till var och en om hemligheter som bara dem berättat för '' den försvunna tjejen''
Detta är hemligheter som de verkligen inte vill att andra ska få veta. Spännande, va? :)

Efter något avsnitt av serien, så gick vi och köpte lite revben, melon och potatisgratäng som vi satt och åt på Olivias balkong.



                                                                       Fööörlåååt ♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0