Greece ♥

♥Godmorgon.. allihopa?
Tämkte nu att det var dags att berätta lite om Grekland och lägga ut lite bilder därifrån.
Det var i alla fall jättebra i Grekland.
Vi bodde ju på en ganska liten ö, som heter Thassos.
För att då komma dit var man tvungen att ta en båt från fastlandet.
Hotellet vi bodde på var jättefint.
Inte så jättestort, men mysigt, trevliga människor och så låg det alldeles vi stranden.
Vi bodde först i ett vanligt dubbelrum eller vad man kallar det.
Sedan så fick vi veta att den finaste sviten på hotellet var ledig, så vi bodde där i nästan en vecka.
Sviten var såklart jättefin och hade en enorm balkong med utsikt över bergen och havet/stranden.
För det mesta så solade vi och badade varje dag. Antingen på stranden eller vid poolen.
Under den andra veckan så hyrde vi en cabroilet tre dagar och körde runt på ön.
Vi åkte upp till bergsbyar och en jättefin strand med klarblåttvatten som heter '' Paradise beach ''
Vi var också på en marknad inne på fastlandet och där köpte jag faktiskt en väska.. som jag kom på att jag inte visat :o
Enligt kartan så var vi faktiskt på alla byar på hela ön som gick att åka till med våran bil.
Några dagar senare åktejag hem och nu sitter jag här.
Det var i alla fall en väldigt bra semester!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0