The mind asks the questions: the heart has the answers ♥


Hejj, bloggen.
Orkade inte blogga igår när jag kom hem från mormor.
Det var ju en låång dag, säger vi.
Jag var ju nere vid Tomelilla för att titta på hundvalpar.
Aw, hundarna var av rasen Maltes (Kortklippta) och de var så söta!
Valparna var alldeles vita och lurviga och såg ut som två nallar.
Vi tänkte lite på saken över en lunch och tog beslutet att vi skulle vänta lite till.
Only the best is good enough for us ...
Sedan precis när vi skulle gå, så började en av de andra malteserna att föda.
Hon skulle egentligen fått valpar nästa vecka, men de var lite tidiga, så ja.
När vi ringde tillbaks till uppfödaren och sa att vi inte skulle han valpen, så hade det kommit 5 stycken nallar till.

Sedan mot kvällen så var jag och mamma på middag hos mormor.
Anlednigen var att jag skulle få träffa Natasha.. som jag nog inte nämnt här i bloggen.
Hon är barnbarn till min mormors bästa ''väninna'' och ska bo här i Sverige i ett år.
Hennes pappa bor här i Sverige och hon är då halvsvensk.
Hon pratar inte svenska, så det Engelska nästan hela kvällen.
Nästan så mycket så att jag pratade Engelska med Tingeling när jag kom hem.
Hon var i alla fall jättetrevlig.

Idag är jag ensam hemma och ska nog inte göra någonting.
Har inga planer, så jag får se!
Ska i alla fall få upp bilderna på kläderna från båstad snarast möjligt.
Love,
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0