Freedom comes when you learn to let go ♥

Goooodkväll ' :)
Hoppas alla haft en jättefin dag för det har jag!
Hehe, det tog ett tag innan vi bestämde oss för vad vi skulle göra, men vi kom iväg OCH det blev Helsingör.
Vi tog båten över och gick och tittade i affärer och åt glass.
Det blev faktiskt lite shopping till. Bland annat ett par byxor, ett par skor och två väskor..
Har redan drygt 20 eller något, men man kan aldrig få för många.
Har nog ärvt det från mamma, själv är hon tokig i väskor.
Min Alla♥Hjärtans dag present till henne blev bland annat en nyckelring där det stod
'' Happiness for me is a new handbag'' Passade perfekt.
Är i alla fall väldigt nöjd med inköpen och det kändes lite som att jag laddade upp för Hösten.
Usch, hemska tanke. Vill egentligen ha sommar hela tiden, men det gäller att vara förberedd. När allt känns så där trist och grått är det bra att ha kläder att trösta sig med.
Kläderna kommer att komma upp under dagen imorgon. Jag vet inte om jag ska träffa min kompis Klara, vi får se.
Nu tänkte jag faktiskt gå och lägga mig. Jag har vänt på dygnet under sommarlovet och kommer upp väldigt sent på förmiddagen. Det resulterar i att hela dagen går utan att man får något gjort. Iställer för att gå och lägga sig två, så har jag börjat att gå och lägga mig 12.
OCH får jag ut mer av dagen?
- Nej . . .
Vaknar ändå vid 11 typ.

Aja. Sleep Tight my friends ♥


Dagens bild får gå till lilla Tingeling, som för övrigt är ute och springer ikväll. Hon vill inte komma in och sova i min säng!
Bild Nr 2 visar en typisk blick hon använder när hon jagar fjärilar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0