I’ll never forgive myself for leaving you. Not if I live a hundred thousand years.If I’d never left, you wouldn’t feel the need to go risk your life to comfort a dog.

HejHej!
Sorry för dålig uppdatering idag. Skrev ett inlägg tidigare idag, men fick aldrig iväg det.
Så idag blir det bara ett inlägg och allt kommer nu så lyssna noga.
Jag träffade Linn idag vid halv två. Hon kom hem till mig och vi pratade om lite grejer som vi har bestämt vi ska göra under sommarlovet. Eftersom jag möblerade om lite igår, så stod mina gamla spel mitt i rummet.
Hehe, så vi drog fram ett gammalt spel och spelade lite. Och sedan blev det lite tv.

Nu i kväll så mötte jag upp Olivia vid bion. Vi skulle då titta på Eclipse. Den var jättebra .. tror jag !
Allt gick så snabbt. Jag hann inte ta in allt från filmen. Måste helt enkelt se den igen.
Olivia tyckte såklart att den var jättebra. Hon satt och dreglade över Jacob och när han kom, så buffade hon på mig.
Efter bion gick vi in mot stan för att hitta ett ställe som vi skulle äta på. Vi hamnade till slut på Ebbas fik, fast de höll på att stänga. Så där satt vi helt själva och åt våra mackor.
Vi gick sedan hem till Olivia och var där ett litet tag. Det blev taxi hem och nu sitter jag här.
Har inget mer och berätta just nu, men godnatt och sov gott! ♥

I fortsättningen ska jag försöka lägga upp lite roligare bilder !
+
att jag glömde att visa mina nya skor som jag köpte i Helsingör.
De kommer kanske upp imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0