what's up?

Hejhej, bloggen. Nu är jag i Båstad och sitter just nu på hotellrummet och tittar på tv. Vi kom äntligen fram!
Trodde ett tag att vi skulle bli kvar hemma, men.. men.
Innan vi åkte var vi nere en snabb tur på stan och åt lunch på Idas. Efter det körde vi till Båstad och gav oss ut
på stan nästan direkt. Det är ju inte precis så mycket att handla precis, men jag hittade lite i alla fall.
Det blev en T-shirt med zebra motiv och en långärmad tröja från Maison Scotch. Kommer att visa båda två när jag kommer hem.
Oj, just det!
Vi firade ju också Olivia igår med en middag här på hotellets restaurang. ♥

Idag så vet jag inte riktigt än vad jag ska göra. Ikväll ska vi ju på sunny stand up, men på dagen?
Tror att jag och Olivia ska gå ner och bada i poolen på hotellet och sen får vi se vad vi hittar på.
Ha det bäst! PussPuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0