Welcome home ! :)

Hellu! Hann tyvärr inte att blogga igår. Det var full rulle hela dagen.
Steg upp sådär i vanlig tid och jag och mamma körde ut och fixade lite ärrenden.
När vi sedan kom hem så bytade vi om inför midsommarfirandet och packade lite eftersom vi sov över där.
Vi var då hos några vänner som har sommarstuga alldeles nästan vid vattnet. Först så åt vi en typisk midsommarbuffé och sedan lite senare på kvällen grillade vi.
Familjen vi firade hos har i son  som är några år yngre än jag och vi var de enda barnen där.
Hehe, vi hoppade studsmatta, spelade alfapet och tittade på Jungel George. Haha, fick även några intressanta bilder därifrån då vi testade min systemkamera.
Åkte sedan hem i förmiddags till Helsingborg.
Idag har jag bara tagit det lugnt. Städat, Solat.. m m. Blev dock inte klar med städningen..
Hade bara dammsugningen kvar, men när jag fått den på mitt rum, så orkade jag inte längre.
Hehe, så där står den.
Nu ska jag titta på film.

PS. Min oliv kom hem idag!
OLIVIA, JAG HAR SAKNAT DIG! ♥

( Glömde såklart kamerasladden hemma hos mamma. Kommer bilder senare ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0