22.35

Hello! Förlåt för dålig uppdatering. Har haft det väldigt lugnt idag. Mamma hämtade inte mig förrän vid halv ett. Vi körde sen ner till stan och åt lunch och sedan hjälpte jag mamma på hennes kontor. Packade & Packade och packade lite till. De höll på med något utskick till läkare, så jag jobbade för fullt, men ändå blev jag inte klar.
Mamma & Jag tog sedan en sväng till djuraffären för att handla lite till katterna, bland annat så blev det några ''toffsar'' hehe, hoppas det inte lät för toffsigt, isåfall så kallar vi det tassels :)! Har nu tittat på Svenska Hollywoodfruar, det var väl bra, men ibland undrar man hur de tänker. Var i alla fall väldigt gulligt att Päivi Hacker började gråta. Jaja, ser fram emot nästa gång då miss Anka kommer!♥

Skulle egentligen ha lagt upp en bild innan mamma hämtade mig idag, så den får komma nu!


Så här såg jag ut idag !
Så här såg jag ut idag!

jobbar man ''hårt'' behöver man sin belöning!



Kommentarer
Postat av: linnea'

åh, jag älskar din jeansjacka:D

2010-03-22 @ 22:54:29
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0