A pink dream

Ja, detta var då saken jag lovade att visa igår. Detta blev min konfirmationsklänning. Skulle egentligen inte fått den förrän på min namnsdag ( 15 April ) men jag lyckades lista ut att mamma köpt den. Jag hade varit flera gånger och tittat på en vit klänning med broderier, men varenda gång vi skulle köpa den kom hon på en ursäkt. Till slut började jag ana något och hon kunde inte hålla det hemligt längre. På något sätt lurar mamma alltid mig när jag får kläder i present OCH jag går oftast på det. Till exempel när vi skulle åka till New York i somras. Då visste jag ingenting och bara någon månad innan skolavslutningen, då jag skulle få presenten, sa en person till mig: Jaha, vad ska du se på Broadway då? Jag blev väldigt förvirrad men förstod nästan direkt var det mamma höll så hemligt för mig. Jag bestämde mig för att berätta att jag visste om det. Bara någon dag senare kom då mamma och sa att hon hade varit inne på resebyrån. Biljetterna till New York var slut så nu fick jag välja mellan: London, Nice eller något som jag inte kommer ihåg. Jag gick på det direkt och började fundera vart jag ville åka. Mamma sålde in Nice till mig och när jag bestämt mig hörde jag inte mer om det. När väl skolavslutningen kom och jag öppnade brevet stod det att vi skulle till New York. Hahah, jag blev såklart jätteglad, men fattade inte hur jag kunde vara så blond och bara gå på allt. Aja, är mycket glad för klänningen och för ni som inte ser så är den pastell rosa och några stenar uppe vid ringningen! ♥

    ( Dålig bild, jag vet )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0