Dagen skratt

Detta hände igår.
OJ, nej. Glömde en sak som jag bara måste berätta. Om ni tittar tillbaks på det förra inlägget märker ni att jag inte gick och la mig så tidigt igår. När då klockan var ungefär halv ett bestämde jag mig för att gå och fixa till mig. Det var bara ett litet problem dök upp. Jag skulle ha ett ''totteband'' för att sätta upp håret när jag tvättade ansiktet, men såklart hade jag lagt av mina två gummiband som jag hade på handen tidigare. Så igår kväll/ natt letade jag igenom hela lägenheten på jakt efter ett gummiband att sätta upp håret med. Men nej, det fanns ju såklart ingenting. Då kom jag på att det måste finnas något annat som man kunde använda. När jag tillslut hade sprungit runt i ca 20 min å jakt efter det ***** gummibandet. Satte jag mig ner och såg att det hängde två simglasögon på bokhyllan. Så får jag lov att presentera den nya Einstein. På simglasögonena fanns gummiband som man fäster runt huvudet så jag satter upp håret med ett par simglasögon.
Fungerade perfekt, så ni som har samma problem som jag, leta efter simglasögon. Hahaaha!

( Som ni märker är jag kass på att rita! )
OCH för ni som inte ser, står det'' var fasiken är alla gummiband?''


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0