It's Friday !

FREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAGFREDAG
Skola idag som vanligt. Prov i biologi & uppspel av pjäsen på spanskan. Gick i alla fall ganska bra!
Efter skolan gick jag ner på stan, fikade med vännen och hittade min konfirmationsklänning. Har lagt undan den så vi får väl se vad mamma tycker! Ikväll har jag bara tagit det lugnt, tittat på Let's dance som alla andra och njutit av att man äntligen bara kan slappna av. Inte hänt så mycket egentligen. Imorgon ska jag till kyrkan med konfagruppen och sjunga, efter det kanske det blir en tur ner till stan. Ha en skön kväll! ♥
                             
                                 
                                      


Kommentarer
Postat av: linnea'

tjeeena oliv!

din blogg är jättefin & jag är bäst..

mke spännande jaao;)

puuuss!

2010-03-20 @ 22:52:36
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0