Little miss sunshine ♥

Godmorgon/förmiddag! Vaknade redan 08.20 idag, tack vare att min lilla ängel stod och jamade vid min säng.
Brist på uppmärksamhet tyckte hon!
Sen när jag försökte att sova så hade hon hittat mina gummiband som hon lekte med samtidigt som hon hoppade runt i min säng ! :)
Överskottsenergi, kallar man det.
Så tills slut gav jag upp att försöka somna om, låg istället brevid Tingeling ( Katten ) och lyssnade på the Voice.
Nu verkar det istället som om hon har somnat. Hehe, det hade varit väldigt roligt att väcka henne nu för att ge igen, men så taskig är jag inte.
Ska fixa till mig snart, mamma kommer och hämtar mig och sen ska vi ner till praon!
Adiós
Tingeling just nu ♥  Dålig bildkvalite, men det går!


Kommentarer
Postat av: linnea'

sv; My world är justin biebers album(:

hehe, puuuss! <3

2010-03-22 @ 19:11:01
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0