Nu sätter jag igång ! :)

Första inlägget är alltid värst. Det är som att börja skriva en saga och man försöker göra det intressant genom att gnugga geniknölarna :)  Är det nu så att du letar efter en tjej med fejkad solbränna, vitt löshår och rosa läppar så har du kommit fel!  Mitt namn är Olivia och jag är oftast en blekfis, jag är blond och har naturligt hår och normala läppar.  Jag är en glad, positiv & omtänksam tjej som älskar att ha kul!  Jag bor i Helsingborg både hos min mamma och pappa och mina två söta katter. På fritiden ägnar jag mig åt olika typer av dans, sång och teater.  Här på bloggen kommer jag att skriva om massa olika saker som händer i mitt halvtråkiga liv. Jag kommer också att blogga om mode, skvaller och annat som jag har har på hjärtat.


Första inlägget är alltid värst. Det är som att börja skriva en saga och man försöker göra det intressant genom att gnugga geniknölarna :)  Är det nu så att du letar efter en tjej med fejkad solbränna, vitt löshår och rosa läppar så har du kommit fel!  Mitt namn är Olivia och jag är oftast en blekfis, jag är blond och har naturligt hår och normala läppar.  Jag är en glad, positiv & omtänksam tjej som älskar att ha kul!  Jag bor i Helsingborg både hos min mamma och pappa och mina två söta katter. På fritiden ägnar jag mig åt olika typer av dans, sång och teater.  Här på bloggen kommer jag att skriva om massa olika saker som händer i mitt halvtråkiga liv. Jag kommer också att blogga om mode, skvaller och annat som jag har har på hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0