Tummen upp!

Vill bara tipsa/ge tummen upp åt två bra saker nu!

H&M's Garden Collection har många fina klänningar och andra söta plagg.

Så det är något att hålla koll på.
För er miljövänner, så är också kläderna gjorda av organiska material :)



Den  andra saken är mascaran, Hypnôse drama från Lancôme.

Den är ganska dyr, men väldigt bra. Den kostar över 200 kronor, så tycker det är lite mycket och därför har jag inte köpt den.
Min mamma har den ístället och ibland ''lånar'' jag den.

Ni vet kanske hur det är?
Man använder sin mammas mascara  och när mammorna frågar var den har tagit vägen, så säger man bara att den omedvetet hamnade i sitt rum, eller?
Den kör jag med i alla fall & jag får säga att den funkar utmärkt, eller hur mamma :)?

Såför er som har en extra slant i plånboken, är detta något för er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0