16.40

Tjjena! Sitter här på mammas kontor & halvsover. Jag fattar inte hur jag kan bli så trött. Har ju praoat idag från kl. 10 - 15.00, men jag är ändå (nästan) helt slut. Det måste vara något fel på mig, hehe! Jag får väl gå och lägga mig tidigare ikväll. Men även om jag säger det så tror jag inte att det händer.


Har ni haft det bra idag? Jag har själv haft det väldigt roligt, men tiden gick så snabbt. jag har nog fått göra lite av det mesta idag, jag har hämtat påsar, slängt skräp, hjälpt kunder.. m m. OCH det bästa av allt, det kom in jättemånga snygga kläder som vi larmade och fixade till. Imorgon ska vi möblera om på kläderna och förhoppningsvis ta lite bilder om min kamera är på humör!


Något som ibland kan vara väldigt roligt är skyltar där man tänker, hur tänkte personen egentligen som skrev detta?
Så här kommer två knäppa skyltar. Ha det bäst! Kram♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0