Uppdrag: STÄDA!

Åhhhh, förlåt! Hehe, var helt slut igår, så det blev inget mer bloggande. Men nu ska vi ändra på det!
Kan väl börja från Igår. Tråkigt att praoen var slut, men mina 3 dagar  där var jätteroliga!
Igår, vad gjorde jag då? Hehe, minnet är inte det bästa idag. Hum. Jo, jag plockade upp nya kläder & larmade dem. Var ganska mycket i lilla butiken och hjälpte kunderna att hitta kläder. Jag provade också kläder på dockorna, städade upp bland skorna på lagret så det skulle bli lättare att hitta idag, om det blir kaos, som det ofta blir på lördagarna.
 Fick även en liten present som tack för att jag hjälpt dem under dessa dagarna. Jag kan visa presenten senare.

Nu sitter jag här och tittar på Teen Mom. Alla bara gråter i programmet så nu är jag lite småledsen också :)

Ska snart börja städa mitt rum & garderob. Usch, det ser ut som man kastat in en handgranat där. Alla kläderna ligger i en hög på rummet & min resväska från Thailand har jag ännu inte packat upp..!
Måste nu sätta igång nu om jag ska bli klar idag, hehe!
Ha det bra sålänge, bloggar när jag kan se lite mer av golvet i mitt rum! :) Hejdå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0