It's beautiful day

Åhh, varenda gång jag ska skriva Godmorgon så är det alltid God eftermiddag istället. Ett stort tecken på att jag är väldigt seg på att skriva. Man kan nog säag att detta hör till kategorin ''ilandsproblem'' hehe!
Sitter här på mammas kontor nu, igen. Känns som jag ''hänger'' här ganska ofta på något vis. Väntar i alla fall på att mamma ska komma tillbaka från lunchen så att vi kan sätta igång att skriva konfirmations inbjudningarna. Har ingen aning om hur de kommer att se ut, men jatg får väl visa resultatet sen. När vi är klara med detta ska jag iväg på en liten grej & efter det ska jag och pappa ut till Ikea. Har spanat in ett jättefint vitt-glansigt skrivbord som jag ska ha i mitt rum. Det är väl så här denna dagen kommer att se ut. Puss & Kram  ♥

(hahaha, detta var den enda bilden jag kunde hitta på mammas dator )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0