Jag kommer inte på något jag kan skriva här?

Tjenare! Det blev ett sent inlägg idag, men här kommer det!
Ligger här i sängen och tittar på tv. Vad gör ni själva, humm, klockan halv ett på kvällen/natten? :)
Det har varit en jätterolig dag idag, men full rulle!
Den började med att pappa hämtade mig vid halv ett. Vi körde till Olympia och köpte biljetter till HIF matchen som var ikväll. Efter det drog vi ner till Malmö. Som jag sa igår skulle pappa till Mix Megapol för att spela in en radiosnutt. Allt gick jättebra! Det ska bli spännande att höra resultatet sen. Den kommer att gå på Rock Kanalen så håll öronen öppna! Hehe, fick även en liten souvenir därifrån. När allt var klart körde vi in till stan och parkerade där. Vandrade runt lite i de olika affärena OCH gosh, så mycket snygga kläder det finns. MEN, nu har jag så det räcker! Det blev i alla fall en liten sak som jag fick med mig från Malmö.
Det fanns en film när jag var liten som jag absolut älskade. Den hette ''Den Otroliga Vandringen'' och varje gång jag såg den grät jag och skrattade om vart annat! Den handlar om två hundar och en katt med underbara personligheter som alltid är trogna till sin familj. När familjen ska åka bort lämnar de djuren på något ställe, men istället för att vara där ger de sig ut på en otrolig vandring för att hitta sin familj. Okejdå, nu låter jag som en tönt. Men filmen är en av de bästa Disney filmerna enligt mig och absolut värd att se, gammal som liten. Det som gör det extra roligt är att djuren hela tiden ger varandra knäppa/roliga kommentarer till varandra.
Så idag när jag var inne på Akademibokhandeln så såg jag att den stod där i hyllan, fast nummer två. Hehe, man kan säga att jag blev ganska glad! Hade ingen aning om att den fanns OCH den är ändå gjord 1996.
Jaja, har något kul att se fram emot nu. Pappa köpte (Jag valde) även två jättesöta ljus till mig som jag ska ha på mitt rum.
Ungefär kvart i sju stack vi iväg på fotboll. Vi skulle gå tillsammans med min kusin och hans pappa så vi mötte upp dem innan. Fotbollen var väl bra, även om jag kommer på mig att sitta i helt andra tankar när jag egentligen är där för att kolla på fotboll. Det blir alltid så när det inte händer någonting börjar man drömma sig bort. När sen klacken börja skrika för att det händer något i spelet, vaknar man upp och inser att man varit borta i fem minuter. Ja, som det kan vara?
Matchen slutade i alla fall 2-0 till HIF. wiiee!
Nu ska jag gå och lägga mig. Jag ska försöka att bli bättre på att uppdaterna nu. Godnatt ♥

( Påskljus från Lagerhouse )

( Filmen )

( Denna lilla ''ficklampa'' klarar man ju inte sig utan )
Souvenir från radion :)

Btw: Jättedåliga bilder, men ni ser något i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0