When you say nothing at all

Åhhhh, skrev ett jätte jättelångt inlägg .. men smart som jag är råkade jag klicka bort det!
Här kommer det ett nästan likadant inlägg igen, bara några timmar sent.
Hellú! Har ni en bra söndagskväll? Det är ju lov imorgon så det är ju ingen press precis. Själv så sitter jag här och läser. Igår när jag var på Maxi med mamma så pantade jag en massa flaskor. Pengarna som jag fick köpte jag en ny bok för. Boken heter ''Sveket' och ingår i serien House of Night. Det handlar typ om en tjej som blir vampyr och om hennes nya liv m m. Kan eller vill tyvärr inte berätat mer för då kommer jag att låta som en riktig tönt.
Vet inte än om boken är bra för jag började precis, men det känns som om jag kommer att gilla den!
Ni som inte har läst den första boken '' Vampyrens märke'' borde läsa den. Den är ju inte lika bra som The Twilight Saga, men ni som hänger på '' vampyrtrenden'' kommer att gilla den! Eller vad säger du Klara?
För att komma ''Back on Track'' till det som jag skulle berätta om så har jag varit väldigt slö idag. Steg upp vid kl.11 , men då var klockan 10, men den var ändå 11? Hängde ni med?
Det blev ju så kallad sommartid och vi flyttade fram klockan så vi förlorar en timma. Min enda tanke var: Var det inatt man skulle flytta fram? Hade inte fått någon förvarning och hur ska jag nu klara mig när jag får en timmes mindre skönhetssömn och lite extra stress på morgonen... Aja, det löser sig!
Som jag sa innan har jag varit en riktig latmask idag. Har legat på soffan och tittat igenom alla kanalerna. Har bland annat hunnit se Summerland, Ronja Rövardotter, High School Musical 3, Narnia m m. Haha, är helt fyrkantig i ögonen nu.
Imorgon ska jag till Malmö med pappa. Han ska spela in en radioreklam till sin skola och så ska jag följa med dit och efter det blir det stan. På kvällen sen blir det fotboll på Olympia :)
Nu ska jag inte tjata mer.. Ska gå och lägga mig och läsa! ♥


 ( Det blir ingen bild idag men en jättebra låt! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0