Working 12.00 to 17.00

Hejjsan! Kom hem för en stund sedan och sitter här nu och tittar på tv. Kan inte säga att jag har jobbigt länge idag, men är ändå väldigt trött. Har nästan vikit alla lådor nu ( tack och lov ) , men det får jag göra någon annan dag för imorgon blir det nytt praoställe. När mamma var klar på jobbet gick vi runt i stan och tittade. Köpte ett par nya vårskor, jättefina! Vi passade även på att gå in i en av mina favorit butiker och det slutade med att jag fick prao där resten av veckan. Jätteroligt! Så imorgon måste jag upp tidigt, börjar redan kl. 10. Det är ju tidigt för mig för det är ungefär den tiden jag har stigit upp de senaste dagarna. Latmask som jag är ... men man måste ju passa på nu när det går. Nä, nu ska jag inte tjata om det längre. Ni får ha det så bra så länge, skriver mer senare! ♥
( Lägger upp en bild på mina nya skor )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0