Yeah, just ignore me!

Ville bara berätta en liten söt grej snabbt. Min katt ( Tingeling ) är väldigt social och ''surar'' lätt om hon inte får uppmärksamhet. För en liten stund sedan sprang hon ut i trädgården och när hon ville komma in stod hon där och skrapade på fönstret och jamade. Jag skulle retas lite, så jag bara gick förbi och tittade på henne. När jag sen kom tillbaka, 1 minut senare, så var hon sur på mig. Tingeling brukar alltid titta in i ögonen på personen som pratar med henne, men nu för att visa att hon var sur så vägrade hon att titta på mig. Jag kan göra allt för att försöka få henne uppmärksamhet, men hon bara ignorerar mig. Haha, tycker det är så gulligt, så här kommer en bild! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0