Good moorning, sunshines ♥

Hallå, bloggen ! :D:D
Jag lovade ju att blogga så fort jag vaknade, så här är jag!
Typ allting strulade igår, så det var därför jag inte bloggade.
Jag skulle ju ha lagt ut kläderna som jag fick, men kameran och datorn ville ju såklart inte sammarbeta.
Sedan höll Linnea ♥ på att fixa min header och så var det något fel med blogg.se, så ja :)

Men nu funkar det !

Hehe, fick verkligen en överraskning som du ville, Linnea.. när jag loggade in :):)
JAG själv lyckades sedan att fixa det sista. '' Känner mig otroligt duktig ''

Igår så var jag ju med Linnea, Linn & Cecilia.
Först var det bara jag och Linnea och allt var lugnt och skönt.
Vi gick ner till Espresso house i stan och fikade, jättegott & mysigt!
Sedan på kvällen kom Linn & Cecilia...
Ja, jag vet inte vad de hade gjort tidigare, men de låg seriöst och rullade runt på golvet och mycket mer!
Haha, något förslag någon? Linnea?

Nu måste jag skynda mig!
Jag ska duscha och klä på mig...blablabla.
Jag ska träffa Linn, så vi hörs senare.

BTW. EXTRA stort TACK till linnea som fixade detta!  ♥
Jag kommer bara att ha denna headern ett litet tag. Tills jag hittar lite bättre pics ! :)

( olivia & jag )



Kommentarer
Postat av: linnea'

höhöhö, suuurpriiiiiseeeeeeeee!!

2010-05-16 @ 12:30:25
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0