H-E-L-L-O

Hello! Det har varit en ganska vanlig dag idag. Skolan som vanligt och sedan utvecklingssamtal. Det gick faktiskt väldigt bra och efter det körde jag och mamma till Väla. Jag ska ju läsa en '' Klassiker '' och den ända boken jag hittade var, Jane Austens '' Förnuft & Känsla '', så det får väl bli den!
Efter Väla hämtade vi upp mormor och så lagade hon jättegod mat till oss.
OCH vet ni vad, tv:n lagades idag!
Jag skulle då titta på Top Model och skulle byta kanal i pausen. Då helt plötsligt bröts singalen. Usch, vad jag blev sur. Haha, vi har en sådan '' teknik '' bok som ska lösa  vardagliga tekniska problem. Men såklart stod det inget om vårt problem in den. Det hela slutade med att jag kastade boken i väggen och låg och skrek på soffan.
Hehe, nu måste jag nog hoppa i säng. Har sovmorgon imorgon, men jag har nästan varit på väg att somna hela dagen. Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0