I'am Alive !

Hehe, jag ska försöka att bättra mig! Vaknade vid halv 12 idag.
Och ändå så var jag som en zombie när jag klev upp.
Det känns som om detta '' mini-lovet '' kommer att bli väl uppskattat.
Har egentligen inte tänkt att göra så mycket. Imorgon ska jag till Malmö och byta några klädesplagg och så ska jag upp till min kompis ( Olivias ) sommarstuga, eller vad heter det?
Aja, Olivia  du får rätta mig. Jag ska i alla fall upp dit och det ska bli jättekul!
- Lovar att packa ner stövlarna.

Men idag så har jag bara en '' ta det lugnt dag '' :)
Jag har städat och snart skall vi till hemmakväll för att hyra film.
Det är så att vår tv har varit sönder, kanske tre veckor?
Så istället får vi se film.
Men det gör ju inget för mig. Jag har ju min älskade '' Vampire Diaries '' på datorn.
Längtar tills imorgon för då är det visst så kallad '' Season Finally ''

Såg förresten en jättefin film igår.
'' Allt för min syster ''
Det är kanske inte en sådan film jag går och hyr i första hand, men den är verkligen värd att se!
Jag satt typ och grät hela tiden, så det får man vara beredd på!
Nu måste jag gå.
Vi hörs senare.
Kram ♥



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0