Jag har trååååååkigt !

Hellu!
Jag vet inte vad jag ska göra idag. Det spöregnar ute, det är grått och mulet, men jag vill göra något!
Någon som har något tips? :)

Det blev inte Malmö igår som vi hade tänkt. Istället så gick jag och mamma ner till stan och fixade till grejer.
Det var nog inte bara vi som hade tänkt på att gå på stan för där var så sjukt mycket folk.
Menmen, jag fick köpt lite saker i alla fall.  Det blev bland annat en bikini, shorts, en tröja och en klänning!
Tänkte visa dem lite senare här på bloggen. Annars har jag väl inget annat att berätta. See you later !

OCH, förresten. Jag såg säsongsfinalen för Vampire Diaries för en stund sedan. Kommer inte kunna vänta tills september. Hehe, jag börjar nog bli lite besatt, som du Linnea, fast med Justin Bieber :)!


Kommentarer
Postat av: linnea'

uscg, dt är nte kul att bli besatt:(

men läs mitt sms:D & vi kanske kan hitta på ngt om ett tag?:)

2010-05-15 @ 13:46:06
URL: http://linneakaremo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0