Nu har jag bråttom..."!

Heejheej!
Sitter på mammas kontor nu igen. Ska alldeles strax springa iväg till teatern.
Hehe, har hän ganska mycket sen sist. . . . Jag har konfirmerat mig!
Lite sorgligt nu i efterhand men det var roligt att så många kom på vår lilla ''fest''
Vi var ca 35 personer så det var mycket folk att prata med. Jättetrevligt!
Det var ju lite extra roligt också med alla presenter som man fick. 99 % av presenter bestod av smycken.
Så nu har jag en hel kollektion av smycken '' By Olivia ''
Aja, hinner inte berätta mer just nu. Ska försöka honna blogga någon gång ikväll mellan top model och SHF när jag kommit till pappa och pluggat lite. Kram ♥

ÅHH, mamma har bara denna bilden på sin dator, GREAT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0