pissed off !

ÅHH, morr!
Jag älskar verkligen teknik '' prylar '' när de funkar, men när de inte gör det, så !!!!! = Blir jag sur !
Jag lovade ju att lägga upp kläderna som jag fick, men jag gör allt jag kan för att hålla det & mina kameror gör allt för att hindra mig. Innan så hade jag fotat alla kläder med digitalkameran OCH såklart så var batteriet slut då jag skulle lägga in bilderna. Sedan tog jag systemkameran OCH såklart så finns det ingen '' Connection '' mellan den och datorn.
- För att visa hur sur jag är, så om jag hade varit fem år, så hade jag räckt ut tunga och sprungit iväg, haha ! :D
Aja, ska inte tjata mer.

Det har varit en toppendag idag!
Var ju som sagt med Linn. Linn skulle med sin familj på bio, så vi hann inte så mycket.
Men vi bakade jättegoda scones och ...ja, drack te :D
Sedan lite senare var jag med pappa på restaurang. Pappa skulle läsa mina utvecklingsrapporter för att jag har utvecklingssamtal imorgon. Efter det så åt vi middag och tittade på HIF - matchen.

Nu ska jag snart lägga mig! Puss ♥

Dagens Outfit




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0